Klanttevredenheidsonderzoek

Klanttevredenheidsonderzoek

Eind 2022 hebben wij weer een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd. Met als resultaat een 8,2 voor de algemene tevredenheid. Een resultaat waar wij als Damman erg trots op zijn!

Een aantal aspecten die (heel) goed zijn beoordeeld door onze klanten zijn de bereikbaarheid (zowel telefonisch als op de mail), samenwerking, deskundigheid, meedenken, nakomen afspraken en kwaliteit van het geleverde werk. Dit zijn ook de aspecten waar wij elke dag weer hard voor werken om zo goed mogelijk uit te voeren voor onze huidige en potentiële klanten.

Respondent onderzoek: “Goede kwaliteit, afspraken worden nagekomen, vlotte communicatie”

 

Een aantal klanten gaven aan een klacht te hebben ervaren in 2022, maar vervolgens gaven ze aan dat ze weinig tot geen moeite hebben moeten doen om de klacht zelf op te lossen. Dus, mocht er iets voorvallen doen wij er alles aan om u zo snel en goed mogelijk te helpen en de klacht netjes op te lossen.

Respondent onderzoek: “De klacht is netjes opgelost”.

In het onderzoek is de vraag gesteld wat de belangrijkste redenen zijn om voor Damman te kiezen (zie foto). Hieruit zijn mooie woorden gekomen – dingen waar wij met zorg, elke dag weer, het beste proberen te bieden aan onze klanten.

Wij zijn blij met de resultaten van het onderzoek en willen alle klanten bedanken voor de samenwerking in 2022. Inmiddels zijn we alweer druk bezig om al jullie orders voor 2023 voor te bereiden, te produceren en klaar te maken voor verzending.

Nog geen klant, maar wel interesse? Schroom niet om contact met ons op te nemen of om langs te komen bij ons op kantoor.